BEAUTIFY ΟΜΟΡΦΙΑ

Έρευνα: Πρόγραμμα γυμναστικής μεγαλύτερο από 13 λεπτά συνιστά σπατάλη χρόνου

Μια νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Medicine & Science in Sports & Exercise έρχεται να μας πει ότι η γυμναστική κάνει καλό στην υγεία αλλά όταν ξεπερνά τα 13 λεπτά πρόκειται απλώς για σπατάλη χρόνου… Μια ομάδα ερευνητών που υπογράφει την εν λόγω έρευνα, μελέτησε δείγμα 34 ανθρώπων για να καταλήξει στα πιο κάτω συμπεράσματα.

οι συμμετέχοντες στην έρευνα εφάρμοσαν τις ίδιες ασκήσεις όπως ασκήσεις με χέρια και πόδια και φυσικά βάρη, κάνοντας 12 επαναλήψεις για 3 φορές την εβδομάδα για διάστημα 8 εβδομάδων. Η πρώτη ομάδα έκανε ένα σετ της κάθε μιας άσκησης ενώ η δεύτερη ομάδα επανέλαβε 3 φορές κάθε session και η Τρίτη ομάδα 5 φορές. Η πρώτη ομάδα γυμναζόταν συνολικά 13 λεπτά τη μέρα. Η δεύτερη ομάδα 40 λεπτά και η Τρίτη ομάδα 70. Στο τέλος των 8 εβδομάδων τα αποτελέσματα προκάλεσαν έκπληξη στους ερευνητές αλλά και στους συμμετέχοντες στην έρευνα αφού εκείνοι που γυμνάζονταν για 13 μόνο λεπτά τη μέρα απολάμβαναν τα ίδια οφέλη με εκείνους που έκαναν την πενταπλάσια γυμναστική.

Η μοναδική διαφορά που διαπιστώθηκε είχε να κάνει με τη μυϊκή μάζα. Αυτονόητα εκείνοι που έκαναν τις πενταπλάσιες επαναλήψεις είχαν μεγαλύτερη μυϊκή μάζα, δηλαδή όσο περισσότερο γυμνάζονταν τόσο πιο μεγάλοι έδειχναν οι μύες τους. Κάπως έτσι, η έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι έχει νόημα να γυμνάζεται κανείς περισσότερο από 13 λεπτά ημερησίως αν ο στόχος του είναι να χτίσει ένα έντονα μυώδες σώμα. Ο συγγραφέας της έρευνας Brad Schoenfeld είπε στους New York Times ότι όπως φαίνεται τα 13 λεπτά γυμναστικής είναι αρκετά για να δει μια γυναίκα σημαντικά αποτελέσματα στο σώμα της.